piątek, 31 maja 2013

" Lady in red..." :)

 Niestety mało zdjęć z powodu urokliwej, uraczającej nas ostatnio gradowymi burzami pogody...  Początek  zapowiadał się  naprawdę ciekawie...


Już myślałam, że skończy się na zdjęciach w samochodzie...ale nagle przestało padać!!! Ten cudowny stan trwał aż 5 min :) Na szczęście udało się coś pstryknąć :) Podczas powrotnego biegu do samochodu, zdążyłam nawet poznać miłych panów stojących pod jedynym w okolicy daszkiem. Niestety otaczająca ich woń alkoholowa nie pozwoliła mi na dalszy odpoczynek, więc z prędkością światła przetransportowałam się do celu. Okazało się, że to chyba było jednak zbyt szybko dla mnie... Skutkiem sprintu był mój nowy przyjaciel: skurcz w udzie. To mnie natchnęło. Muszę zacząć biegać!!!





Stylizacja/ Stylization:

koszula/ shirt- second hand
spodnie/ trousers- average shop
torba/bag- average shop
pasek mojej mamy/ my mother's belt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...