niedziela, 5 maja 2013

*Make it on your own !

*Zrób to sama!


Niedawno, odwiedzając galerię handlową, (standardowo już) musiałam wstąpić do Mohito. Zamieszkałabym tam gdybym tylko mogła! Tego sklepu nie da się tak po prostu ominąć. Jak zwykle zachwycił mnie tam ogrom rzeczy, a między innymi ten oto pasek:



Oczywiście zawędrowałam z nim do przymierzalni, ale okazał się za duży pomimo rozmiaru S. Wtedy właśnie przypomniało mi się, że mam w domu kluczowy z jego elementów ( mam tutaj na myśli ten pędzel na końcu). Z jednej strony było mi przykro, kiedy musiałam wyrzucić torebkę, do której był on pierwotnie przymocowany (niestety pofarbowała się), ale z drugiej strony zyskałam element mojego nowego paska. Na szczęście skrzętnie wszystko chomikuję, więc nie miałam problemu ze znalezieniem kolejnej części, do której mogę doczepić ów pędzel.


  Następnie wystarczyło je ze sobą połączyć...


I voila! Gotowy do założenia i w dodatku za darmo! A morał z tego taki : Chomikujcie wszystko Dzieciaki! ( Mam nadzieję, że nikogo tym nie uraziłam, bo to miało być tak do rymu tylko) :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...