poniedziałek, 13 maja 2013

**Make it on your own!!!

**Zrób to sama!!!


Kolejny łatwy do wykonania i oszczędzający nasz budżet sposób na stworzenie ciekawych dodatków do codziennych stylizacji. Mam tutaj na myśli ostatnio bardzo popularne naszyjniki i bransolety wytwarzane z grubych pozłacanych łańcuchów. 

Jak to zrobiłam?

Bazę do mojej nowej biżuterii stanowił pasek kupiony w second handzie za 1,50zł! Pozbyłam się oplatającego łańcuch elementu skórzanego ( zdjęcia poniżej).



Następnie odnalazłam w mojej wspaniałej, zawierającej wszystko szafie kolejnego elementu mogącego stanowić zapięcie naszyjnika. Akurat trafiło na paseczek, który urwał mi się od torebki Luis Vuitton ( na szczęście mimo to torebka nadal nadaje się do użytku) -zdjęcie poniżej.

Potem już tylko wystarczyło odłączyć zbędne elementy i przymocować te niezbędne:).



Gotowe! Łańcuch był tak długi, że udało mi się z niego stworzyć i naszyjnik i bransoletę (zdjęcie poniżej).

Teraz i ja i mój budżet jesteśmy w pełni usatysfakcjonowani :)...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...