czwartek, 19 września 2013

Make it on your own!




Przyglądając się nowym kolekcjom nietrudno zauważyć, że teraz modne jest wszystko co błyszczy. Zresztą mi to nawet nie przeszkadza, bo lubię takie świecidełka. W związku z tym zapewne nikogo nie zdziwi fakt, że zapragnęłam mieć koszulę o takim lekko ekstrawaganckim looku w mohito-wskim stylu. Chciałabym wam pokazać jak łatwo to zrobić, nawet nie będąc mistrzem igły.



Po pierwsze należy udać się do pasmanterii po potrzebne elementy. Mogą być to ćwieki, perełki , cekiny czy cokolwiek co wam się podoba.  Mnie akurat się poszczęściło, bo trafiłam w „sklepie wszystko po 3 zł” na bransoletkę złożoną z takich cekinów, jakich dokładnie potrzebowałam. Nie zaskoczę was zapewne jej ceną, bo kosztowała dokładnie tyle, co w nazwie sklepu :)



Następnie przecięłam gumki łączące cekiny w bransolecie i rozbroiłam ją. Gdy elementy zostały już uwolnione musiałam tylko stworzyć sobie wizję nowej koszuli i przejść do działania.


Oto efekt moich starań. Wydaje mi się, że dość zadowalający. No przynajmniej ja i moja koszula jesteśmy zadowolone :).
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...