środa, 26 lutego 2014

Addicted to Spring!!!

Ale fajnie! Ale ciepło! Ale wiosennie!:) Już nie mogę się doczekać tej prawdziwej wiosny, kiedy szalik i kurtka zimowa stanowią wyłącznie zbędny bagaż...achhh...rozmarzyłam się :) To taka wyjątkowa pora roku, kiedy zaczyna nam się chcieć w przeciwieństwie do zimy i jesieni kiedy nic się nie chce. Ten charakterystyczny dla niej bum na uprawianie sportów, rozmowy z dziewczynami o tym, która jaką część Ewy Chodakowskiej ćwiczy i jakie robi postępy, biegi, zumba, fitness, aerobik...itp.itd. aż miło posłuchać:). Ja też już wzięłam się za siebie!:) Możecie być ze mnie dumni:). Weekendami jogging (tak przy okazji: nowe buty świetnie się sprawują, tak je pokochałam, że chyba aż pokażę je wam na blogu, ale to za jakiś czas) w tygodniu Ewka i od marca zumba :). Obym tylko wytrwała w swoich zamiarach:). Na razie daję radę i powiem wam, że świetnie mi z tym! Sport uzależnia i wbrew pozorom może sprawić ogrom przyjemności. Naprawdę polecam!:)
Poniżej stylizacja niezwiązana ze sportem, ale za to z zimowymi jeszcze wyprzedażami:). Żegnaj zimo!!!









żakiet/jacket-Reserved%
spodnie/trousers-Terranova%
koszula/shirt-Lola
buty/shoes-Stradivarius%
torba/bag-Mohito
kapelusz/hat-H&M 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...