środa, 26 marca 2014

Little Black Dress Project VIII

Projekt Mała Czarna VIII

Zgodnie z moją obietnicą nadszedł czas na relację z "Projektu Mała Czarna":). Możliwość uczestnictwa  w tym wydarzeniu zawdzięczam tylko i wyłącznie Wam-osobom, które oddały na mnie głos w konkursie na stylizację (organizowanym przez Realash), dlatego też chciałabym dzięki temu postowi przybliżyć Wam całość wieczoru i sprawić, żebyście mogli poczuć jego klimat i razem ze mną w nim uczestniczyć  :).
Event rozpoczynał się w sobotę (22.03) o godz. 18:00, ale pokazy wystartować miały o 19:30, dlatego jakoś specjalnie mi się tam nie spieszyło i powiem Wam, że to był błąd...Przed hotelem byłam około 18:30, ale niestety właśnie wtedy jakieś 5 min wcześniej zaczęła się wichura...echhh....wszystko latało, lało i huczało. Wyobrażacie sobie bieg pod wiatr i deszcz w szpilkach w perfekcyjnie przygotowanym wcześniej makijażu i fryzurze? Ja nie musiałam sobie tego wyobrażać...ja to czułam! Byłam przerażona...Życie uratował mi stary parasol mojego chłopaka, który jakimś cudem się nie połamał :). Nie wiem jak to możliwe, ale gdy wbiegłam do środka nie miałam na sobie ani kropli deszczu i szczerze mówiąc było to dla mnie jeszcze bardziej zaskakujące, gdy spojrzałam na inne panie wbiegające razem ze mną, których fryzury i makijaże ociekały wodą. Ten parasol chyba jest magiczny!:) Kiedy weszłam do środka, nie wiedziałam, w którą stronę się skierować, wszędzie było mnóstwo ludzi. Na szczęście pomógł mi miły pan z recepcji i wskazał pierwsze piętro. Tam moim oczom ukazały się liczne stoiska, showroomy, hostessy, kelnerzy itp. i tłuuuuumy ludzi. Aż ciężko było się zdecydować, w którą stronę iść.




Zaproszenia, które wygrałam zapewniły nam miejsca w pierwszym rzędzie. Ku mojemu miłemu zaskoczeniu na krzesłach leżały już przygotowane przez sponsorów eventu upominki dla nas (zdjęcie poniżej). :)


Dokładnie o 19:30 zaczęły się pokazy. Pierwszy z nich prezentował młodą poznańską markę.



Następnie prezentował się DanHen. Poniżej możecie obejrzeć film całego pokazu marki.






W przerwie przed kolejnym pokazem wystąpiły znane z programu The Voice Of Poland siostry Hybiak (filmik poniżej).



Kolejny pokaz prezentowany był przez markę Be like Lady (filmik poniżej).


Następny w kolejności był pokaz Calvin Klein Jeans (film poniżej).





Poniżej możecie również zobaczyć pokaz BIZUU.









Ostatni pokaz należał do marki Tru Trussardi. Moim zdaniem najlepszy z pokazów (filmik poniżej).









The End! Do domu wróciłam cała, zdrowa, zadowolona i... obładowana upominkami :) Zdecydowanie lubię takie eventy i polecam wszystkim :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...