piątek, 13 czerwca 2014

Summary of a May

Kawałek czerwca już za nami, ale maj wcale nie był tak dawno jak nam się wydaje...ze względu na to, że dużo się działo wokół Wanted Style w ciągu tego miesiąca postanowiłam uroczyście go podsumować :).

Na pierwszy ogień Fashion Week w Łodzi. W związku z dużą ilością zdjęć podczas niego powstałych stwierdziłam, ze najsprawniej będzie materiał ten przedstawić w formie filmiku i oto jest:


Maj obfity był również dla Wanted Style w materiały prasowe i internetowe, w których się pojawiał. Specjalne podziękowania dla Nasze Miasto.pl :). 


2 maja Wanted Style obchodziło również pierwsze urodziny!:) Tak szybko to zleciało! Wciąż pamiętam jak wstawiałam pierwszy post i mam wrażenie jakby to było wczoraj...a tymczasem już rok jestem starsza :(.
Poza urodzinami maj był także szczęśliwy ze względu na wyniki i nagrody wygranych konkursów. Oby jak najwięcej takich miesięcy! :)

A na koniec stylizacje:). Niestety tylko dwie, ale tyle się działo, że na więcej nie starczyło majowego czasu :(.
Pierwsza stylizacja inspirowana jest pokazem Natalii Jaroszewskiej z wykorzystaniem spódnicy maxi. Druga stylizacja stworzona została specjalnie na potrzeby konkursu Simple, wzorując się na wiosennej kolekcji tej marki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...