środa, 9 lipca 2014

Kraków!

Kraków to naprawdę piękne miasto:). Strasznie mi przykro, że mogłam tam spędzić tylko dwa dni, ale już sobie obiecałam, że na pewno wrócę tam na dłużej. Mój krótki pobyt nie powstrzymał mnie jednak przed poznaniem wyjątkowego klimatu krakowskiej starówki. Miałam wrażenie jakbym była gdzieś na wyjeździe wakacyjnym w miejscu zupełnie innym od pozostałych dużych miast, bez zgiełku i hałasu, w przestrzeni pełnej relaksu i pozytywnego nastawienia do świata. Moją wizytę uczciłam licznymi zdjęciami przepięknych budynków i zabytków, należących przede wszystkim do starówki. Patrzcie i podziwiajcie :).











Sklep Andrzeja Mleczko


Zbigniew Wodecki na kawie :)





Odrobina Torunia w Krakowie











Restauracja o uroczej nazwie ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...