czwartek, 31 lipca 2014

My second award from Reserved!!!:)

Właśnie wróciłam ze spotkania z Maffashion zorganizowanego w sopockiej "Zatoce Sztuki", z którego wyczerpującą relację na pewno niebawem zobaczycie na Wanted Style :), ale już zmierzam do konkretów...no więc kiedy po powrocie zalogowałam się na facebooku, czekała na mnie niespodzianka...:) Otóż wygrałam po raz drugi w konkursie Reserved! :) Niestety nie jest to nagroda główna, ale załapałam się do ścisłej czołówki :). Niedługo na pewno otrzymam kartę podarunkową na zakupy o wartości 200 zł. Bardzo się cieszę! To był bardzo udany dzień! :) Poniżej zamieszczam kolaż, który przyniósł mi wygraną. :) Tematem konkursu było przedstawienie letniego must have Reserved.


Mój opis:
"Moim absolutnym Must Have każdego lata jest przede wszystkim plaża, słońce i morska woda, ale jeśli chodzi o garderobę to bezkonkurencyjnym hitem aktualnych wakacji okazała się dla mnie przewiewna koszula Reserved kolorystyką przypominająca błękit nadmorskiego nieba. Miejsce to ex aequo zajęła romantyczna sukienka w równie letnich, pastelowych barwach. Nieodłącznymi dodatkami natomiast stały się dla mnie uniwersalne sandałki na koturnie oraz torba z motywem skóry węża, która pomieści wszystko, czego potrzebuję, od ulubionych ciasteczek po ręcznik i strój kąpielowy. Tego lata stanowczo nie wyobrażam sobie bez tych rzeczy!"

Link do wyników konkursu:
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...