środa, 24 września 2014

Colorful Autumn

Kurczę...A już myślałam, że ta jesień nie przyjdzie...ech...Nie wiem dlaczego, ale to jedyna pora roku, która wpływa na mnie tak depresyjnie, chociaż nie, w sumie to wiem dlaczego... Zimno, coraz szybciej ciemno i deszczowo... :( Ale na szczęście jest kilka fajnych sposobów, żeby sobie poradzić z tą jesienną chandrą :) Na przykład gorąca zielona herbatka z mandarynką parzona naturalnie z liści plus jakaś dobra książka i grube designerskie skarpety albo świeczki zapachowe, półmrok i ulubiona płyta w tle, a jeszcze lepiej wyborne towarzystwo w postaci przyjaciółek i babskich plot :). Ostatnio brakowało mi czasu na takie przyjemności, ale po wakacyjnej pracy wracam do rzeczywistości i postów oczywiście :), bo nie ukrywam, że ostatnio trochę zaniedbałam bloga, ale czasem doba ma za mało godzin, a miesiąc za mało dni...Nieraz za dużo sobie biorę na głowę, ale już taka jestem. Nie lubię się nudzić :).
Stylizacja już w barwach typowo jesiennych: beż i ponadczasowa czerń, oczywiście na tle kolorowych liści miejskiego parczku. W kolejnych postach postaram się Wam przybliżyć obowiązujące w tym sezonie kolory, wzory i fasony. Mam nadzieję, że Was to zainteresuje :). Tymczasem miłego oglądania! :)











bluzka/blouse-sh
spódnica/skirt-Nuumi
buty/shoes-Mohito

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...