poniedziałek, 3 listopada 2014

Fashion Week Poland: MALGRAU

Pierwszy pokaz, który obejrzałam podczas 11 edycji Fashion Week Poland to marka Malgrau. Niestety we wcześniejszych pokazach nie mogłam uczestniczyć w związku z utrudnionym poruszaniem się po łódzkich ulicach...Połowa miasta jest aktualnie rozkopana i wygląda jak jeden wielki plac budowy bez pasów ruchu albo generalnie nawet bez ulic...ale nie o tym miałam pisać. :) Wspomniana wyżej marka stworzona została przez absolwentkę szkoły artystycznego projektowania ubioru - Agnieszkę Szuchiewicz. Jej projekty bazują na klasycznych, eleganckich krojach i prostych formach. Materiały wykorzystywane to głównie jedwabie, bawełny, lny itp. Oglądając pokaz Malgrau odniosłam wrażenie, że projektantka stawia głównie na kobiecość i wygodę. Świadczyć o tym może rodzaj tkanin, z których została wykonana większość ubrań (materiały lekko przezroczyste, lejące się), które kojarzą się z niewinnością i wdziękiem. Niektóre stylizacje modelek wzbogacone zostały efektownymi okularami przeciwsłonecznymi i prostymi torebkami. Podstawowe kolory letniej kolekcji Malgrau to błękit, szarość, biel i beż.










Moja faworytka: futrzana, długa kamizelka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...