niedziela, 30 listopada 2014

Summary of The Fashion Week Poland XI

Polski Tydzień Mody już dawno za nami (precyzując: minął już ponad miesiąc), a ja jeszcze nie zdążyłam Wam wszystkiego pokazać. Jako, że z zasady najlepsze zawsze zostawia się na koniec, postanowiłam postąpić zgodnie z nią i niespodzianki zachować na podsumowanie. Dotąd na blogu mogliście zobaczyć pokazy: Malgrau, Natashy Pavluchenco, Łukasza Jemioła Basic, Agi Pou, Jarosława Ewerta, Aleks Kurkowskiej, Nenukko, Michała Szulca Sold. Nie widzieliście jednak najdłużej oczekiwanego, ostatniego w całej edycji Fashion Week Poland pokazu Dawida Tomaszewskiego, który przede wszystkim zaskoczył wszystkich oryginalnością show. Z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że był to najdłużej oczekiwany (z powodów technicznych) i najmniej interesujący pokaz, ale głównie ze względu na specyficzny sposób prezentacji kolekcji. Modelki stały na podwyższeniu w różnych pozach porównywalnie do manekinów w witrynach sklepowych. Pomysł był ciekawy sam w sobie, gdyby nie to, że nie do końca został przemyślany. Dla osób mojego wzrostu obejrzenie kolekcji było wręcz niemożliwe, ponieważ scena sięgała mniej więcej około pół metra, co spowodowało, że ludzie podchodzący zobaczyć pokaz z bliska zasłaniali widok innym, stojącym nieco dalej. Przyznam szczerze, że nie zdołałam przyjrzeć się kolekcji w Łodzi, tym bardziej, że średnią przyjemność sprawia mi przepychanie się w tłumie, zdjęć również nie mam poza jednym rzutem z góry na halę, a projekty Dawida Tomaszewskiego przejrzałam sobie w Internecie. Na szczęście inne pokazy (w szczególności Michała Szulca i Agi Pou) wynagrodziły ten ostatni, więc cieszę się, że mogłam tam być ;). Poniżej zamieściłam zdjęcia dwóch najlepszych moim zdaniem stylizacji każdej prezentowanej kolekcji, ale poza tym zobaczyć możecie również show room, fanty, które zebrałam i specyficzne osobistości, które pojawiły się podczas eventu. Zapraszam do oglądania :).

Po lewo: 
sukienka/dress-New Look
płaszcz/coat-Mohito
Po prawo:
sukienka/dress-River Island


Pokaz Malgrau



Pokaz Agi Pou


Pokaz Aleks Kurkowskiej


Pokaz Jarosława Ewerta


Pokaz Łukasza Jemioła


Pokaz Natashy Pavluchenco


Pokaz Nenukko


Pokaz Michała Szulca Sold



Macademian Girl w Press Room
Ostatni pokaz: Dawid Tomaszewski

Hmm...a co sądzicie o takiej stylówie? :D Tak, to jest żywy człowiek :) Patrząc na niego zastanawiałam się tylko, dlaczego zaszczycił swoją obecnością pokazy mody, skoro nic nie widzi? :)

Michał Witkowski (torebka stworzona z kroplówki szpitalnej) - jak dla mnie przerażające


 Pierścionek z diamentem YES





Najdłuższa i najpiękniejsza z łódzkich ulic - słynna ulica Piotrkowska (świetne outlety!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...