niedziela, 22 marca 2015

Trends SS 2015

Co jest modne w tym sezonie? 
Aż nie wiem od czego zacząć...:) Tworząc ten post starałam się Wam przybliżyć jak najwięcej obecnie panujących trendów, ale mimo, że spędziłam nad nim kilka godzin, to i tak nie jestem w stanie pokazać ich wszystkich naraz. 
Zacznę od pasteli :) Pewnie zauważyłyście, że już od kilku lat trudno się z nimi rozstać każdej wiosny i lata. Nic dziwnego, bo jasne kolory doskonale ochraniają przed słońcem.
Drugi nieodłączny trend to oczywiście kwiatowe wzory. Szczególnie popularne są teraz motywy dwukolorowe.
Aktualny sezon to również wielki powrót lat 70-tych, czyli tzw. Dzieci Kwiatów. Długie, kolorowe sukienki i szerokie spodnie, okulary lenonki, czyli wszystko, co Wam się kojarzy z hipisami.
Tej wiosny królować będą również zestawienia jeansu pod różnymi postaciami.
Do łask wracają znów szerokie spodnie typu szwedy i dzwony, a na cieplejsze dni równie szerokie bermudy.
Hitem tego lata będą także sandały rzymianki.
Dodatkowo do zdjęć prezentujących obecne trendy dodałam klika filmów z moich ulubionych pokazów.  Miłego oglądania życzę! :)

PASTELE:





Pokaz Chanel Haute Coulture ss 2015:

MOTYWY KWIATOWE:


Pokaz Elie Saab ss 2015:

HIPPIE:

Jeśli macie ochotę to możecie odświeżyć sobie moje posty z zeszłego roku, które zaliczają się do stylu hippie :)





Pokaz Chanel ss 2015:

JEANS:

Pokaz Fendi ss 2015:

FRĘDZLE:


Pokaz Roberto Cavalli ss 2015:

DZWONY:

Pokaz Giorgio Armani ss 2015:

BERMUDY:

PLISY:

SANDAŁY RZYMIANKI:

zdjęcia z pinterest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...