czwartek, 16 kwietnia 2015

Jeans Look

Cześć wszystkim!:) Wiem, wiem...dawno mnie tu nie było :( W takim razie czas nadrobić zaległości. 
Za oknem mamy wreszcie piękną wiosnę, dlatego pora przejść na iście wiosenne kolory i lżejszą garderobę. Moja stylówka jest połączeniem dwóch, a w zasadzie nawet trzech trendów. Po pierwsze jeans, po drugie pastele i po trzecie sport. Szczególnie modny w tym sezonie jest tak zwany jeans total look, czyli stylizacja złożona w większości z rzeczy wykonanych z jeansu. Jak Wam się podoba moja wersja tego trendu?

Niektórzy z Was pewnie już widzieli informację dotyczącą Fashion Week Poland na mojej facebookowej stronie, ale dla tych, którzy nie są jeszcze wtajemniczeni: jutro jadę do Łodzi na polski tydzień mody i zamierzam na bieżąco relacjonować event na moim instagramie, dlatego zachęcam wszystkich do zaobserwowania mnie. :)















kurtka/jacket-Top Secret
koszula/shirt-sh
spodnie/pants-sh
buty/shoes-nike
torba/bag-House

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...