niedziela, 3 maja 2015

Fashion Week Poland - day 2

I jak tam majówka? :) Wszyscy wypoczęci i gotowi na nowy tydzień pracy? Mnie to kilka słonecznych dni naładowało na maksa i natchnęło na stworzenie nowego posta. Początkowo miałam zamiar podzielić relację z Fashion Week Poland na dwa posty, czyli każdy dotyczący jednego dnia. W praktyce okazało się to jednak niemożliwe ze względu na liczbę zdjęć, które mam Wam do pokazania. W związku z powyższym sobotnie pokazy podzielę jeszcze na dwa posty wg kolejności godzinowej.


żakiet/jacket-H&M
koszula/shirt-Mohito
spodnie/trousers-Mohito
szpilki/shoes-Mohito
torebka/bag-Reserved

Oglądanie pokazów w alei projektantów rozpoczęłam od  Malgrau. Duża część rzeczy należących do kolekcji uszyta była z tego samego materiału - geometryczne wzory w kolorze czerwieni, czerni i beżu. Ale równie duża część projektów stworzona została z ciężkich, grubych tkanin idealnych na jesienno-zimowe dni. Marka stawia na wygodę i elegancję, co na pewno dobrze sprawdzi się na ulicach.









Jako pierwszy z pokazów studio obejrzałam Nanko. Kolekcja w całości casualowa, której znakiem rozpoznawczym jest wygoda i nieoficjalność fasonów. Projektantka postawiła głównie na czerń i szarości. Ja osobiście nie czułabym się dobrze w tym stylu, ale myślę, że marka na pewno znajdzie wielu swoich amatorów.










W alei projektantów jako następny swoją kolekcję prezentował Jarosław Ewert. Większość projektów bardzo mi się podobała. W szczególności płaszcz z kieszeniami zakończonymi frędzlami i skórzane rękawiczki dodające uroku każdej stylizacji. Kolekcja łączy w sobie elegancję i wygodę, czyli to co lubię najbardziej.  Jeśli chodzi o kolorystykę to dominowała głównie czerń, szarości, czerwień i pomarańcz.










Casual i wygoda pojawiły się również w kolekcji Acephala prezentowanej w studio. W projektach dominowała czerń oraz  motyw ust i serduszek. Ubrania uszyte były głównie z grubych, ciężkich tkanin, które na pewno będą dawać dużo ciepła w chłodniejsze dni.














Wpadajcie na bloga, bo kolejny post na pewno pojawi się niebawem :) Do zobaczenia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...