wtorek, 11 sierpnia 2015

Total Black Look

Hej! 
Wróciłam...:) Trochę smutno, że nie mogłam zostać dłużej nad morzem, ale przynajmniej teraz mam dla Was więcej czasu i mogę stworzyć nowy post. :) Co do wyjazdu to oczywiście było super. Sopot nigdy mnie nie zawiódł i tak było i tym razem.  Jak zawsze przywitał i pożegnał mnie świetną, słoneczną pogodą, a w dodatku ugościł cieplutką, morską wodą. Słyszałam, że obecni turyści mają trochę mniej szczęścia, dlatego tym bardziej się cieszę, że zdążyłam pokorzystać z fal zanim pojawiły się sinice. 
A co do stylizacji: nie dość, że total black look, to jeszcze w dodatku total second hand look, oczywiście poza butami i torebką. :) Gladiatorki upolowałam na wyprzedaży w Zarze z 75% rabatem! :) Ja to mam szczęście! :) Czasem. :) 
Miłego oglądania! :) 
P.S. Zdjęcia były robione przed wyjazdem nad morze (czytaj: nie jestem już taka blada). :)
P.S.1. Lody czy zimny prysznic? ;)
P.S.2. Może to i to?










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...